IMDB 7.6

خلاصه داستان سریال تنفس در میان سایه ها

دانلود سریال تنفس در میان سایه ها Breathe-Into the Shadows 2020

داستان سریال Breathe: Into the Shadows حول محور تلاش یک پدر برای نجات فرزندش از یک باند جنایتکار می گردد. پدر، به نام دکتر ایشاآن، یک پزشک بی‌حس است که پس از اینکه پسرش، آدیتیا، ربوده می‌شود، حاضر است هر کاری انجام دهد تا او را نجات دهد. ایشاآن به زودی متوجه می‌شود که آدیتیا در یک آزمایش خطرناک برای درمان یک بیماری نادر شرکت کرده است.

معرفی سریال تنفس در میان سایه ها

سریال تنفس در میان سایه ها توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.سریال تنفس در میان سایه ها-فصل ۱ قسمت ۱ در سال ۲۰۲۰ توسط کشور هندوستانوستان ساخته شده است. این سریال در ژانر به تولید رسیده است. سریال تنفس در میان سایه ها-فصل ۱ قسمت ۱ توسط N/A کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند میتوان به Abhishek Bachchan و Nithya Menen و Amit Sadh اشاره کرد.

سریال Breathe: Into the Shadows یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی و هیجان انگیز هندی است که توسط مایانک شارما ساخته و کارگردانی شده و توسط Abundantia Entertainment برای Amazon Prime Video تولید شده است. در این سریال آبیشک باچان، آمیت ساد و نیتیا منن نقش های اصلی را ایفا می کنند. فصل ۱ این سریال در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ پخش شد.

نقد سریال هندی تنفس در میان سایه ها

سریال Breathe: Into the Shadows یک سریال سرگرم‌کننده و پرکشش است که داستانی جذاب و هیجان‌انگیز دارد. این سریال، به خوبی توانسته است تعادل را بین داستان و شخصیت‌پردازی حفظ کند.

بازی بازیگران سریال، به ویژه بازی آبیشک باچان در نقش دکتر ایشاآن، قابل قبول است. باچان، نقش یک پدر نگران و مصمم را به خوبی ایفا می‌کند.

سریال تنفس در میان سایه ها، از نظر فنی، سریال خوبی است. جلوه‌های ویژه سریال، به خوبی طراحی شده‌اند و صحنه‌های اکشن سریال، به خوبی اجرا شده‌اند.

با این حال، این سریال از نظر داستانی، چند ایراد دارد. داستان سریال، کمی پیش‌بینی‌پذیر است و شخصیت‌ها، به‌طور کامل توسعه نیافته‌اند.

در مجموع، سریال تنفس در میان سایه ها، یک سریال سرگرم‌کننده و قابل قبول است که می‌تواند مخاطبان این ژانر را راضی کند.

نمرات

  • منتقدان: ۶.۵ از ۱۰ (Rotten Tomatoes)
  • تماشاگران: ۷.۲ از ۱۰ (IMDb)
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x