IMDB 8.1

خلاصه داستان فیلم آناند

فیلم آناند Anand 1971

آناند که به سرطان مبتلاست، تصمیم میگیرد از باقی مانده ی روزهای عمرش نهایت لذت را ببرد. دکتر بهاسکار که درمان و مراقبت از آناند را به عهده دارد، کتابی درباره ی او می نویسد که برنده ی جایزه ی ادبی سال می شود. مراسم اهدای جایزه آغازگر روایتی است که سرگذشت آناند را روایت میکند…

فیلم هندی آناند محصول سال ۱۹۷۱ میباشد. آناند توسط Hrishikesh Mukherjee کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Amitabh Bachchan و Rajesh Khanna و Sumita Sanyal در آن ایفای نقش کرده اند

Anand یک فیلم درام و موزیکال هندی است که توسط Hrishikesh Mukherjee کارگردانی شده است. این فیلم که در سال ۱۹۷۱ اکران شد، با بازیگری خارق‌ العاده Rajesh Khanna به عنوان شخصیت اصلی به یاد می‌ماند.

در فیلم Anand، Rajesh Khanna نقش Anand Sehgal را ایفا می‌کند، یک مرد زندگی‌دوست که به بیماری سرطان مبتلا است. با وجود نوع مرگبار بیماری‌اش، او همیشه خوشحال است و همیشه همه را میخنداند. او با دکتر Bhaskar Banerjee (Amitabh Bachchan)، یک دکتر عمومی دیسکورید که نام ‘Babu Moshai’ را برای او انتخاب کرده است، دوست می‌شود.

Anand، شخصیتی امیدوار و پرانرژی، همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از طریق رابطه قوی بین Anand و Babu Moshai، فیلم نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با رویکرد مثبت به زندگی، حتی در برابر مشکلات، حس خوبی نسبت به زندگی داشت.

بازیگران

  • Rajesh Khanna به عنوان Anand Sehgal
  • Amitabh Bachchan به عنوان Dr. Bhaskar Banerjee / Babu Moshai

آناند فیلمی است که نه تنها با بازیگری فوق‌العاده Rajesh Khannaها و Amitabh Bachchan درخشیده است، بلکه با پیام‌های مثبت و انسان‌دوستانه‌اش نیز بینندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x