IMDB 8.4

خلاصه داستان فیلم شوالیه تاریکی برمیخیزد

دانلود فیلم شوالیه تاریکی برمیخیزد The Dark Knight Rises

داستان هشت سال پس از وقایع The Dark Knight اتفاق می‌افتد. بروس وین از زندگی خود به عنوان بتمن کناره‌گیری کرده است و گاتهام سیتی را به یک شهر صلح‌آمیز تبدیل کرده است. با این حال، با ظهور یک تروریست جدید به نام بین، شهر بار دیگر در معرض خطر قرار می‌گیرد. بین به سرعت کنترل گاتهام را به دست می‌گیرد و بروس را مجبور می‌کند تا دوباره لباس بتمن را به تن کند تا از شهر محافظت کند.

دانلود فیلم جدید شوالیه تاریکی برمیخیزد از ناب مووی

The Dark Knight Rises یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی کریستوفر نولان و نویسندگی نولان و برادرش جاناتان نولان است. این فیلم بر اساس شخصیت بتمن از DC Comics ساخته شده و دنباله فیلم‌های The Dark Knight (2008) و Batman Begins (2005) است. کریستین بیل در نقش بروس وین / بتمن، مایکل کین در نقش آلفرد پنی‌ورث، گری اولدمن در نقش جیمز گوردون، ان هتوی در نقش سelina Kyle / Catwoman، تام هاردی در نقش Bane، ماریون کوتیار در نقش Miranda Tate، جوزف گوردون لویت در نقش جان دن، و مورگان فریمن در نقش لوسیوس فاکس از بازیگران این فیلم هستند.

شوالیه تاریکی برمیخیزد با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران روبرو شد و بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم همچنین به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تمام دوران شناخته شده است.

در اینجا برخی از نکات برجسته فیلم The Dark Knight Rises آورده شده است:

  • عمل اکشن فیلم بسیار هیجان‌انگیز و خیره‌کننده است. نولان صحنه‌های اکشن فیلم را با دقت و مهارت کارگردانی کرده است و آنها از نظر بصری بسیار چشمگیر هستند.
  • بازی‌ها در فیلم بسیار قوی هستند. کریستین بیل در نقش بروس وین / بتمن یک بار دیگر به اوج خود رسیده است. تام هاردی نیز به عنوان بین یک شرور ترسناک و موثر است.
  • داستان فیلم پیچیده و جذاب است. نولان یک داستان حماسی و احساسی را روایت می‌کند که مخاطبان را تا پایان فیلم درگیر می‌کند.

شوالیه تاریکی برمیخیزد یک پایان عالی برای سه‌گانه شوالیه تاریکی است. این فیلم یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز، یک داستان حماسی و یک فیلم ابرقهرمانی کلاسیک است.

۳.۲ ۵ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x