IMDB 8.3

خلاصه داستان فیلم لورنس عربستان

معرفی لورنس عربستان Lawrence of Arabia 1962

فیلم لورنس عربستان محصول کشور انگلستان در ژانر ماجراجویی و بیوگرافی و درام میباشد.فیلم جدید لورنس عربستان توسط David Lean کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Peter O’Toole و Alec Guinness و Anthony Quinn در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۸.۳از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Lawrence of Arabia

فیلم لورنس عربستان (Lawrence of Arabia) لورنس عربستان فیلمی حماسی بر پایه ی زندگی توماس ادوارد لورنس می باشد. داستان فیلم درباره ی تجربه های لورنس در عربستان در زمان جنگ جهانی اول است که…

نقد و بررسی فیلم لورنس عربستان

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Lawrence of Arabia به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۴.۲ ۶ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهرام
شهرام
5 سال قبل

بسیار ممنونم عزیزان

mansoor2x
mansoor2x
1 ماه قبل

فیلم خوبی هستش واقعاارزشش روداره برای دیدنش وقت بذاری

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x