IMDB 6.6

داستان فیلم خدمه پرواز ، Flight Crew

دانلود فیلم خدمه پرواز Flight Crew 2016

یک خلبان جوان برای نشان دادن استعداد خود در خلبانی، هدایت یک هواپیما بوئینگ را برای سفر به قاره آسیا به عهده میگیرد، اما اواسط راه به آنها گزارش میدهند که جزیره‌ای روبرویشان است که آشتفشانش فعال شده…

فیلم دوبله فارسی جدید خدمه پرواز محصول سال ۲۰۱۶ در ژانر اکشن ، ماجراجویی و درام میباشد. خدمه پرواز توسط Nikolay Lebedev کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Agne Grudyte و Danila Kozlovskiy و Vladimir Mashkov در آن ایفای نقش کرده اند

“Flight Crew” یک فیلم هیجان انگیز و درام از روسیه است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. این فیلم توسط Nikolai Kulikov و Tikhon Kornev و Yuriy Korotkov نوشته شده و کارگردانی آن توسط Nikolai Lebedev انجام شده است.

داستان فیلم “Flight Crew” در مورد یک خلبان با تجربه به نام Alexey Gushchin (با بازی کندینان Danila Kozlovsky) است که به دلیل عمل بی‌احترامانه از نیروی هوایی اخراج می‌شود. پس از این اتفاق، او به عنوان یک خلبان تازه وارد در شرکت هواپیمایی محلی شروع به کار می‌کند.

Alexey و همکاران جدیدش بزودی با یک فاجعه بزرگ روبرو می‌شوند زمانی که برای نجات زندگی مسافران یک هواپیمای در حال سقوط در یک زلزله، خود را در خطر قرار می‌دهند. آن‌ها برای نجات مردم باید به وجدان خویش گوش دهند و عملیات جریان‌دار را انجام دهند، بدون در نظر گرفتن قوانین و دستورات سختگیرانه فدراسیون هوایی.

بازیگران

  • Danila Kozlovsky در نقش Alexey Gushchin
  • Vladimir Mashkov در نقش Leonid Zinchenko
  • Agne Grudyte در نقش Alexandra Kuzmina
  • Sergey Shakurov در نقش Tikhon

فیلم “Flight Crew” یک داستان متمرکز بر تیم‌کاری، شجاعت و انسان‌دوستی است که به مقوله “فرمان‌بری” چالش می پردازد و دیدگاه‌های جدیدی را در مورد عدالت و نفع عیان می کند.

۳.۸ ۴ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x