IMDB 6.6

خلاصه داستان فیلم رابین هود

دانلود فیلم رابین هود Robin Hood 2010

ماجرا در مورد کماندار مبارز و جنگجویی بنام رابین هود (راسل کرو) است که در ارتش پادشاه ریچارد خدمت می کند. پس از مرگ پادشاه، شاهزاده “جان” قرار است جانشین او شود اما رابین هود او را مردی خودخواه و ظالم می داند و با او مخالف است.

فیلم رابین هود محصول سال ۲۰۱۰ کشور های آمریکا و انگلستان در ژانر های اکشن ، ماجراجویی و درام میباشد. فیلم جدید رابین هود توسط Ridley Scott کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Cate Blanchett و Matthew Macfadyen و Russell Crowe در آن ایفای نقش کرده اند.

Robin Hood (روبین هود) فیلمی با موضوع اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۰ توسط Ridley Scott (ریدلی اسکات) کارگردانی شده است. با بازی Russell Crowe (راسل کرو) در نقش روبین هود و Cate Blanchett (کیت بلانچت) در نقش مید ماریان.

روبین هود، یک قهرمان جنگ است که در انگلستان قرون وسطایی زندگی می کند و برای مبارزه برای حقوق مردم و علیه فساد سیاسی مبارزه می کند. داستان فیلم به مفهومی تازه از شخصیت افسانه ای روبین هود جامعه به ما می پردازد.

بازیگران

راسل کرو در نقش روبین هود یک انتخاب خوب بوده است. بازیگرانی چون Mark Strong (مارک استرانگ) در نقش گافرید و Oscar Isaac (اسکار آیزاک) در نقش پادشاه جان نیز به گروه بازیگری این فیلم افزوده اند.

کارگردانی و نویسندگی

نویسنده Brian Helgeland (براین هلجلند) یک داستان جذاب و پیچیده را نوشته که همراه با کارگردانی ریدلی اسکات، فیلمی پر از ماجراجویی و اکشن به وجود آمده است.

جلوه های ویژه و تکنیک

فیلم برخی جلوه های ویژه را دارد که به آن میزان گریز از واقعیات را افزوده است. این جلوه های ویژه، شامل صحنه های جنگی و دوئل های بدنی هستند.

نگاه انتقادی

رغم اینکه فیلم روبین هود به صورت کلی سرگرم کننده و جذاب است، اما در بیان داستان و ارائه ی شخصیت های قابل حمایت کمی ضعیف هست. نویسنده سعی دارد شخصیت روبین هود را به صورت یک قهرمان پیچیده و چند بعدی تراثی کند اما در نهایت تصویری شفاف و محکم از او تهیه نکرده است.

نتیجه گیری

در کل، فیلم رابین هود یک نمایش سرگرم کننده از یکی از شخصیت های محبوب افسانه ای است که به خوبی توسط Ridley Scott به تصویر کشیده شده است. با اینکه فیلم در برخی جنبه ها ممکن است از کمک بیشتری برای توسعه شخصیت ها و داستان برخوردار باشد، اما در کل می توان گفت یک فیلم سرگرم کننده و قابل تماشاست.

 

۲ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x