دانلود فیلم مدال پیروزی Medal of Victory 2016

ژانر: اکشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال ساخت: 2016

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 89 دقیقه

0
0
دانلود فیلم مدال پیروزی Medal of Victory 2016
IMDB 4.1

نسخه زبان اصلی

داستان فیلم مدال پیروزی ، Medal of Victory

دانلود فیلم مدال پیروزی ۲۰۱۶

دو سرباز که در حال فرار می باشند اشتباهاً بعنوان قهرمانان جنگ شناخته شده و وارد سیاست فاسد یک شهر کوچک میشوند. در پی این اتفاق، جرایمی همچون قتل نیز کم کم گریبان گیر آنها میشود…

فیلم مدال پیروزی در سال ۲۰۱۶ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانر های اکشن ، ماجراجویی و کمدی به تولید رسیده است. مدال پیروزی توسط Joshua Moise کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند میتوان به Richard Riehle, Anna Martemucci, Cliff Chamberlain اشاره کرد.

“Medal of Victory” یک فیلم آمریکایی کمدی-اکشن است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم توسط Joshua Moise و Mike Blaum نوشته شده و کارگردانی آن توسط Joshua Moise انجام شده است.

فیلم “Medal of Victory” داستان یک سرباز آمریکایی بی‌چاره، به نام دیوید، را روایت می کند که به طور تصادفی می‌فهمد سرنوشت جنگ نیز در دست اوست. در شرایطی که XX در حال تبدیل شدن به فراری است، او مدال قهرمانی یک ژنرال سه ستاره ای را می‌دزدد و سپس به یک شهر کوچک در ویسکانسین فرار می‌کند.

تلاش دیوید برای پنهان شدن از دست دولت به یک داستان بزرگ، تاریک و مرموز در شهر کوچک تبدیل می‌شود که باعث می‌شود او و شهروندان بی‌گناه شهرک زیر سوال برده شوند. سرنوشت او و شهروندان به طور غیرمنتظره ای به هم گره می‌خورد و دیوید باید برای حفظ هویت و امانت خود بجنگد.

بازیگران

  • Richard Riehle به عنوان نماینده ریچارد دیکسون
  • Jack O’Connell به عنوان دیوید
  • Mason Hill به عنوان نماینده هال بروک
  • Anna Martemucci به عنوان رز

با اینکه فیلم “Medal of Victory” در سبک کمدی-اکشن می باشد، اما این فیلم همچنین به موضوعاتی همچون قدرت، هویت و امانت پرداخته و دیدگاهی جدی و بی‌طرفانه نسبت به جنگ و سیاست دارد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x