IMDB 7.0

داستان فیلم مسافران ، Passengers

دانلود فیلم مسافران ۲۰۱۶

داستان فیلم در مورد فضاپیمایی به نام آستوریا است که در مسیر یک سفر ۱۲۰ ساله به یک سیاره مستعمره جدید است. در این سفر، هزاران مسافر در خواب مصنوعی قرار می‌گیرند تا زمانی که به مقصد برسند.

یکی از مسافران به نام جیم پرستون (کریس پرت) به دلیل نقص فنی در سیستم خواب مصنوعی زودتر از موعد مقرر بیدار می‌شود. جیم تنها و بی‌هدف در فضاپیمای عظیم و خالی سرگردان می‌شود.

پس از مدتی، جیم با مسافر دیگری به نام آئورورا لن (جنیفر لارنس) آشنا می‌شود که او نیز به دلیل نقص فنی در سیستم خواب مصنوعی زودتر از موعد مقرر بیدار شده است. جیم و آئورورا عاشق یکدیگر می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که با هم زندگی کنند.

با این حال، آنها می‌دانند که اگر بخواهند با هم زندگی کنند، باید یکی از آنها جان خود را فدا کند تا فضاپیما بتواند به مقصد خود برسد.

فیلم دوبله فارسی مسافران (۲۰۱۶) یک فیلم علمی تخیلی عاشقانه آمریکایی به کارگردانی مورتن تیلدام و نویسندگی جون اسپیتز است. این فیلم بر اساس داستانی از اسپیتز و مایکل آر. پیس ساخته شده است. در این فیلم کریس پرت، جنیفر لارنس، مایکل شین و لارنس فیشبرن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مسافران با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. برخی از منتقدان از داستان فیلم، بازی بازیگران و جلوه‌های ویژه آن تمجید کردند. برخی دیگر از منتقدان از پایان فیلم انتقاد کردند.

با این حال، مسافران در گیشه موفق بود و بیش از ۳۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

در مجموع، مسافران یک فیلم علمی تخیلی عاشقانه خوب است که داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد. با این حال، پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است و برخی از عناصر داستانی غیرقابل باور هستند.

۴ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x