IMDB 8.1

خلاصه داستان فیلم فارگو

دانلود فیلم فارگو Fargo

فارگو، داکوتای شمالی. «مارج گاندرسن» (دورمند)، پلیس محلی که تحمل، سادگی و رفتار مهربانیش، ذکاوتش را پنهان کرده است. وقتی جسد دو سرنشین اتومبیلی در نزدیکی جسد یک پلیس کشف می شود، «مارج» این اتفاق را با پرونده ی دو خلافکار به نام های «کارل» (بوشمی) و «گیار» (استورمار) کنار هم می گذارد…

فیلم جدید فارگو محصول سال کشور آمریکا و انگلستان در ژانر های جنایی و هیجان انگیز میباشد. فارگو توسط Joel Coen و Ethan Coen کارگردانی شده و بازیگرانی همچون William H. Macy و Frances McDormand و Steve Buscemi در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم فارگو (۱۹۹۶) یک فیلم جنایی کمدی سیاه ساخته برادران کوئن است. این فیلم داستان یک گروگانگیری جعلی را دنبال می کند که توسط یک فروشنده بیمه ناموفق به نام جیری لوندرگارد (ویلیام اچ میسی) به همراه دوستش مردی به نام گاس گرنگر (استیو بوشمی) برنامه ریزی شده است. گاس یک گانگستر دست و پا چلفتی است که توسط جیری برای انجام گروگانگیری استخدام می شود.

با این حال، طرح آنها به سرعت پیچیده می شود و منجر به یک سری قتل و جنایت می شود. مارج گوندرسون (فرانسیس مک دورماند)، پلیس باردار داکوتای شمالی، مسئول تحقیقات است. او باید از طریق یک دنیای جنایتکاران و پلیس های فاسد عبور کند تا مجرمان را دستگیر کند.

فارگو یک فیلم پرآوازه است که با تحسین منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم برنده دو جایزه اسکار، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول زن، برای بازی مک دورماند شد.

در اینجا برخی از نکات برجسته فیلم فارگو آورده شده است:

  • داستان پیچیده و پرتنش
  • شخصیت‌پردازی‌های قوی
  • کمدی سیاه
  • فیلم‌برداری زیبا

فارگو یک فیلم کلاسیک است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم یک داستان جذاب و پرتنش را با شخصیت‌پردازی‌های قوی و کمدی سیاه ارائه می‌دهد.

در اینجا برخی از نظرات منتقدان درباره فیلم فارگو آورده شده است:

  • “یک شاهکار جنایی از برادران کوئن، با یک داستان پیچیده و پرتنش، شخصیت‌پردازی‌های قوی و کمدی سیاه.” – ورایتی
  • “یک فیلم کمدی سیاه کلاسیک که به طرز ماهرانه ای خشونت و طنز را با هم ترکیب می کند.” – رولینگ استون
  • “یک فیلم جنایی فراموش نشدنی که به طرز ماهرانه ای به داکوتای شمالی دهه ۱۹۸۰ می پردازد.” – هالیوود ریپورتر
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x