IMDB 5.5

خلاصه داستان فیلم طلسم

معرفی طلسم Spell 2020

فیلم طلسم محصول کشور آمریکا و آفریقای جنوبی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید طلسم توسط Mark Tonderai کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Omari Hardwick و Loretta Devine و Lorraine Burroughs در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۵.۵از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Spell

مردی در روستایی آپالاشیا به زمین می نشیند و در اتاق زیر شیروانی یک هودوکار سنتی بیدار می شود. او ناامیدانه تلاش می کند تا از جادوی سیاه او رهایی یابد و خانواده اش را از یک مراسم شوم قبل از طلوع ماه خون نجات دهد.

نقد و بررسی فیلم طلسم

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Spell به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin24
amin24
3 سال قبل

سلام دانلود نکنید اخرش خیلی چرت و مسخره شد.یه بار نقش اول رو نشون میداد تو جاده داره میجنگه با پلیسه یه بار نشون میداد تو طویله هست.اسمای همدیگه رو معلوم نیست از کجا یاد میگرفتن و معلوم نبود هدفشون چیه.کلا هیچیش خوب نبود چون تا اخرشم معلوم نبود چی به چیه.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x