IMDB 7.5

خلاصه داستان فیلم مردی که آنجا نبود

معرفی مردی که آنجا نبود The Man Who Wasn’t There 2001

فیلم مردی که آنجا نبود محصول کشور آمریکا و انگلستان در ژانر جنایی و درام میباشد.فیلم جدید مردی که آنجا نبود توسط Joel Coen کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Billy Bob Thornton و Frances McDormand و Michael Badalucco در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۵از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم The Man Who Wasn’t There

فیلم *مردی که آنجا نبود*، فیلمی جنایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی برادران کوئن است. «اد کرین» آرایش گر باوقار و کم حرفی است که نقشه حق السکوتی را می کشد که امیدوار است به کمک آن، هم پول زیادی به جیب بزند و هم انتقامش را بگیرد…

نقد و بررسی فیلم مردی که آنجا نبود

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم The Man Who Wasn’t There به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x