IMDB 5.9

خلاصه داستان فیلم اعجوبه

دانلود فیلم اعجوبه The Prodigy 2019

مادری از رفتار‌های پریشان پسرش نگران شده و فکر می‌کند نیرویی ماورالطبیعه بر روی پسرش اثر گذاشته است…

فیلم جدید اعجوبه محصول سال ۲۰۱۹ در ژانر های فانتزی ، ترسناک و معمایی میباشد. اعجوبه توسط Nicholas McCarthy کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jackson Robert Scott و Peter Mooney و Taylor Schilling در آن ایفای نقش کرده اند.

“The Prodigy” یک فیلم ترسناک آمریکایی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. این فیلم توسط برادران شفای فیلم سازی شده و توسط نیکولاس مکارتی کارگردانی شده است. بازیگرانی چون تیلور شیلینگ، جکسون رابرت اسکات، پیتر موانی و کولتون رادت در آن حضور دارند.

داستان فیلم در مورد پسربچه ای است به نام مایلز که رفتارهای ناراحت کننده ای دارد و باعث نگرانی مادرش میشود. او به تدریج پی می‌برد پسرش توسط یک نیروی ماورایی تسخیر شده است. او در نهایت به یک کارشناس رفتارهای غیرعادی که قدرت می تواند خود را با نیروهای ماورایی مقابله کند توجه می کند. اما مادرش تصمیم میگیرد تا هرچه بیشتر در مورد این نیرو که با آن مقابله میکند بداند.

امتیازات

فیلم دوبله فارسی “The Prodigy” با بررسی های متغیری مواجه شد. برخی منتقدان تمجیداتی را برای بازی اسکات و تشدید ترسناک فیلم کردند، در حالی که دیگران انتقاداتی را نسبت به فرمول خودش می کردند. فیلم در سایت Rotten Tomatoes امتیاز ۴۲٪ را کسب کرد و در سایت IMDb امتیاز ۵.۹/۱۰ را از نقد‌های کاربران دریافت کرد.

 
۱.۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x