IMDB 6.7

خلاصه داستان فیلم ونوم

معرفی ونوم Venom 2018

فیلم ونوم محصول کشور چین و آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و علمی فانتزی میباشد.فیلم جدید ونوم توسط Ruben Fleischer کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Tom Hardy و Michelle Williams و Riz Ahmed در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۷از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Venom

فیلم ونوم (Venom) ادی بروک یا همان ونوم که در ابتدا به عنوان دشمن مرد عنکبوتی معرفی شد ، با گذشت زمان او تغییر می کند..… یک خبرنگار شکست خورده با یک موجود بیگانه ، یکی از بسیاری از همزیست هایی که به زمین حمله کرده اند ، در ارتباط است. اما این موجود به زمین علاقه نشان می دهد و تصمیم می گیرد از آن محافظت کند.

نقد و بررسی فیلم ونوم

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Venom به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۴ ۳ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x