IMDB 6.6

خلاصه داستان فیلم فاطیما

معرفی فاطیما Fatima 2020

فیلم فاطیما محصول کشور آمریکا در ژانر درام و جنگی میباشد.فیلم جدید فاطیما توسط Marco Pontecorvo کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Joaquim de Almeida و Goran Visnjic و Stephanie Gil در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۶از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Fatima

فیلم فاطیما (Fatima) در سال ۱۹۱۷ میلادی و در شهر فاطیما واقع در کشور پرتغال، دختربچه ای به نام لوسیا دوس سانتوس و دو تن از خویشاوندان کم سن و سالش، مدعی می شوند که حضرت مریم در برابرشان ظاهر شده است. این ماجرا، خشم مقام های عالی رتبه پرتغال و کلیسای کاتولیک را برمی انگیزد و…

نقد و بررسی فیلم فاطیما

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Fatima به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x