IMDB 7.1

داستان سریال لاو کرفت کانتری ، Lovecraft Country

معرفی لاوکرفت کانتری Lovecraft Country 2020

سریال لاوکرفت کانتری محصول کشور آمریکا در ژانر میباشد.سریال جدید لاوکرفت کانتری توسط N/A کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jonathan Majors و Jurnee Smollett و Courtney B. Vance در آن ایفای نقش کرده اند. سریال معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی سریال ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان سریال Lovecraft Country

داستان سریال در دهه ۱۹۵۰ میلادی روایت می‌شود و داستان آتیکوس بلک، یک مرد جوان آفریقایی-آمریکایی را روایت می‌کند که برای یافتن پدر گمشده خود به یک سفر جاده‌ای در آمریکا می‌رود. در طول راه، آتیکوس با هیولاهای واقعی و خیالی روبرو می‌شود، اما همچنین با افرادی شجاع و بااستعداد آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند تا بر موانع غلبه کند.

نقد و بررسی سریال لاوکرفت کانتری

اگر از جمله هوادارن سریال و سریال باشید، به منظور دانلود سریال محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر سریال Lovecraft Country -S1-E1 به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

سریال لاو کرفت کانتری، یک سریال تلویزیونی درام ترسناک آمریکایی است که توسط میشا گرین بر اساس رمانی به همین نام نوشته مت راف ساخته شده‌است. این سریال در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۰ در شبکه HBO به نمایش درآمد.

سریال Lovecraft Country، یک سریال جسورانه و نوآورانه است که داستان‌های ترسناک کلاسیک را با مسائل نژادی و اجتماعی آمریکا ترکیب می‌کند. این سریال، ترکیبی از عناصر ترسناک، فانتزی، درام و ماجراجویی است و به موضوعاتی مانند نژادپرستی، تبعیض و خشونت علیه سیاه‌پوستان آمریکایی می‌پردازد.

بازی بازیگران سریال، به ویژه بازی جاناتان میجرز در نقش آتیکوس بلک، قابل قبول است. میجرز، نقش یک مرد جوان شجاع و مصمم را به خوبی ایفا می‌کند که برای یافتن پدر گمشده خود و مبارزه با تبعیض نژادی، با چالش‌های زیادی روبرو می‌شود.

سریال لاو کرفت کانتری، یک سریال سرگرم‌کننده و پرکشش است که می‌تواند مخاطبان را با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خود، جذب کند. این سریال، یک اثر مهم و تأثیرگذار است که می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا با مسائل نژادی و اجتماعی آمریکا بیشتر آشنا شوند.

نقاط قوت سریال:

  • داستان جذاب و پرکشش
  • بازی قابل قبول بازیگران
  • ترکیب عناصر ترسناک، فانتزی، درام و ماجراجویی
  • پرداختن به مسائل نژادی و اجتماعی آمریکا

نقاط ضعف سریال:

  • گاهی اوقات پیش‌بینی‌پذیر است
  • برخی از شخصیت‌ها به‌طور کامل توسعه نیافته‌اند
۳.۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x