IMDB 7

خلاصه داستان فیلم پالم اسپرینگز

معرفی پالم اسپرینگز Palm Springs 2020

فیلم پالم اسپرینگز محصول کشور آمریکا و هنگ کنگ در ژانر کمدی و فانتزی و معمایی میباشد.فیلم جدید پالم اسپرینگز توسط Max Barbakow کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Andy Samberg و Cristin Milioti و J.K. Simmons در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Palm Springs

دو مهمان عروسی در یک حلقه زمانی گیر کرده اند ، در حالی که یک روز را بارها و بارها زندگی می کنند ، عاشقانه ای بین آن ها شروع می شود….

نقد و بررسی فیلم پالم اسپرینگز

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Palm Springs به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۳ ۱۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
famor
2 سال قبل

سانسور شداست؟

....
....
2 سال قبل
پاسخ به  famor

آره

....
....
2 سال قبل

زده ۹۰ دقیقه زمان اون موقع ۷۰ خوره ای هست یعنی چی

Amir
Amir
2 سال قبل

این فیلم چرا اینجوریه؟ چرا بغلش حرف میزنن ؟ دو تیکه میشه یکی فیلم یکی هم بازیگرا دارن در مورد فیلم حرف میزنن. برای شما هم اینجوریه؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x